Tytuł: Komu potrzebne są "nasze klasy"? Wiadomość wysłana przez: Natasza Luty 02, 2008, 10:21:13 Szukam za wszystkimi stronami w internecie, które w swojej nazwie lub treści mają jako słowa kluczowe: nasza-klasa, naszaklasa, nasze-klasy, naszeklasy. Piszę pracę licencjacką i liczę na waszą pomoc.
Tytuł: Odp: Komu potrzebne są "nasze klasy"? Wiadomość wysłana przez: Video-Lux Luty 08, 2008, 01:15:40 (http://rodowy.pl/video/player2.jpg)
Filmy historyczno-krajoznawcze: http://rodowody.net.pl/video/Wilno.wmv http://rodowody.net.pl/video/Lwow.wmv Sokal k/Lwowa - intro do filmu: http://rodowy.pl/video/sokal_intro.WMV Sokal k/Lwowa -cerkiew pw. św.Piotra i Pawła: http://rodowy.pl/video/cerkiew_pp.WMV Zabuże k/Sokala - cerkiew pw. św. Michała Archanioła: http://rodowy.pl/video/cerkiew_zab.WMV ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Studio Fotografii i Filmu "Video-Lux" w Koszalinie http://videolux.republika.pl e-mail: video-lux@wp.pl (http://video-lux@wp.pl) tel. 094-340-60-06 tel.kom.660-332-172 Tytuł: Odp: Komu potrzebne są "nasze klasy"? Wiadomość wysłana przez: 11olo11 Grudzień 13, 2008, 09:58:09 nie moge weisc na nasza klasa od 3-4 miesiecy.szukam kont.z klasa z Grajewa szk.pod.rok 75-83 wkurza mnie to czekanie na odp.o mojej rejestracji!!!
Tytuł: Odp: Komu potrzebne są "nasze klasy"? Wiadomość wysłana przez: Carolina Listopad 11, 2009, 09:21:25 RELAKSACJA PROGRESYWANA wg JACOBSONA jest najstarszą ( 1938) techniką relaksacyjną i polega na rozluźnianiu poszczególnych grup mięśniowych poprzez naprzemienne skurcze i rozkurcze mięśni. Efektem jej stosowania jest nabywana przez pacjenta umiejętność oceny nieprawidłowego napięcia mięśniowego i jego umiejscowienia, umiejętność świadomego zwalniania napięcia, a przez to wpływanie na swoje stany emocjonalne.
@ W pracy terapeutycznej z dziećmi zaburzonymi emocjonalnie można posługiwać się fragmentami tego treningu, dostosowując go do możliwości percepcyjnych i wykonawczych dziecka przedszkolnego. W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeń u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18 W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeń mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12 W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13 M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38 W. Pitak: Agresja a jąkanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14 W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44 W. Pitak: Muzyka leczy ale czy łagodzi obyczaje, Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28 W. Pitak: Ojciec – zhańbiony mężczyzna, , Bliżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19 Tytuł: Odp: Komu potrzebne są "nasze klasy"? Wiadomość wysłana przez: 1111 Lipiec 25, 2010, 12:35:09 nie głosowałam na PO i nie zagłosuję nigdy!!!! Rząd nic nie zrobił, nie ma pracy a jak jest to beznadziejne zarobki , drożyzna itd....
Tytuł: Odp: Komu potrzebne są "nasze klasy"? Wiadomość wysłana przez: 270757 Styczeń 13, 2014, 09:10:36 Polski Związek Logopedów we współpracy z Wydziałem Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Podyplomowym Studium w zakresie neurologopedii oraz Podyplomowym Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej był organizatorem konferencji Muzyka w logopedii. Terapia, wspomaganie, wsparcie -- trzy drogi, jeden cel, która odbyła się 2 marca 2013 r. (sobota) w Hotelu Uniwersyteckim w Toruniu. Ryszard Wagner mówiąc o muzyce zwrócił uwagę, że muzyka to początek i koniec wszelkiej mowy. Te słowa stanowiąc swoiste przesłanie naszej konferencji. Można je uznać za dobre podsumowanie wielowiekowej tradycji i doświadczeń związanych z ukazywaniem znaczenia muzyki w życiu człowieka -- muzyka bowiem to niezbywalny element życia każdej jednostki od poczęcia aż po śmierć. Od zarania dziejów muzyka towarzyszy nam w każdym momencie naszego życia, stając się jego ilustracją, stąd jej znaczenie w procesie rozwoju, wsparcia czy terapii. Konferencja była organizowana z myślą o praktykach i teoretykach zajmujących się problematyką wspomagania, terapii i wsparcia. Wśród prelegentów krajowych i zagranicznych był koszaliński logopeda i muzykoterapeuta , Władysław Pitak, który wygłosił referat pt. "Techniki muzyczno-dramatyczne (muzykodrama) w terapii zaburzeń mowy u dzieci nerwicowych". Oto link do filmu, który ilustrował referat Władysława Pitaka >>> www.logos.pomorze.pl/video/muzykodrama1.mp4 Teledysk online: http://www.mp3on.pl/mp3/B5soZwjXsAk/muzykodrama-w-terapii-zaburze-mowy-autor-w-pitak |